Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Μόνο το κακό είναι καλό..;


Λείπω..Καιρό τώρα.. Στον κόσμο μου απαντώ σε όσους με ρωτάνε που βρίσκομαι.. Το να λείπω από δω το χω για καλό.. . Τόσο καιρό πολλά έχουν αλλάξει.. Έχασα μια φίλη.. έδιωξα μια άλλη.. απέκτησα το ποιο γλυκό σκυλόπαιδο του κόσμου, και μια ήσυχη καθημερινότητα που καιρό αποζητούσα! Τα φαντάσματα και οι εφιάλτες φυσικά έχουν παραμείνει.. αλλά με επισκέπτονται όλο και λιγότερο. Καινούριες σελίδες ανοίγονται μπροστά μου συνεχώς.. αλλά κάτι δεν μου είναι αρκετό! Βλέπεις αυτό το απαίσιο συναίσθημα της αχαριστίας με κατακλύζει συνεχώς.. Είμαι πλέον σίγουρη πως ακόμα και τα ποιο τρελά μου όνειρα πραγματοποιηθούν δεν θα μου είναι αρκετό..!
Είμαι αχάριστη, κυκλοθυμική, αναποφάσιστη και εγωίστρια.. με λίγα λόγια είμαι άνθρωπος.. μεγάλη ανακούφισή ξέροντας πως δεν είμαι η μόνη.. Ένα μεγάλο αντίο στην φίλη που έχασα, και ένα καλός ήρθες στην αγάπη μου..
Ελπίζω πω θα έρθει κάποτε η στιγμή που θα τα έχω όλα και θα μου αρκούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου