Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

και δινομαι...

..Δινομαι Όντως ; Πόσο; Πως..;
Με η χώρις , Εγώ είμαι Εδώ .. Με η χώρις .!

Μπροστα στο γκρεμό δεν έχεις και πολλές επιλογές .. Η πηδας η φεύγεις σπιτι σου,
Κρύβεται κάτω απο το πάπλωμα και μένεις εκει για Πάντα, σιωπηλος..
Και ποσά Μπορει να κάνει κανείς θαμενος κάτω απο τα κουρέλια ;
Τι ωραίο που Είναι το Τίποτα .. Και το άδειο..το απλό ..

Πάντα εκει Αλλα Ποτέ όταν το θέλεις ...

Υπάρχει Ένα μέρος που μπορω να αναπνευσω.. Κανονικές ανάσες.. Χώρις φιλτραρισμα..
Αχ και να ήμουν αλλιώς .. Ούτε και ξέρω πως , Απλά αλλιώς ..

Πριν χορτασω ξανά Πειναω .. ΚΑΙ ΠΆΜΕ ΠΆΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.. !

1 σχόλιο:

  1. Δινομαι Όντως ; Πόσο; Πως..;
    Με η χώρις , Εγώ είμαι Εδώ .. Με η χώρις .!

    Ερωτήματα και απαντήσεις ... που ταλαντεύονται και στο δικό μου θολό μυαλό...!!!

    Την καλημέρα μου και να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή