Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ετσι έχουν τα πράγματα..


Δεν ξέρω αν πραγματικά παρατήρησες  κάτι διαφορετικό..
Δεν ξέρω αν πραγματικά παρατήρησες ότι έχω φύγει..
Κάνει κρύο και βραδιάζει και οι νύχτες παρατείνονται.
Και δεν ξέρω αν πραγματικά έχεις καταλάβει ότι έχω φύγει εδώ και καιρό.
Δεν ξέρω αν παρατήρησες ότι κάτι λείπει.. όπως ο ήλιος τον Αύγουστο ,  τα φύλλα το φθινόπωρο.. τα ρούχα από το πάτωμα.. γιατί έκλεισα την πόρτα πίσω μου αθόρυβα.. για να μην σε ‘’ξυπνήσω’
.. Και αυτά που μας κρατάνε χώρια με κάνουν ποιο δυνατή..
.. Και αυτά που με κάνουν  ποιο δυνατή με κάνουν να είμαι μόνη..

2 σχόλια:

  1. πάντα όταν παρατηρείς προσέχτικα βλέπεις πολλά από εκείνα που λείπουν από δίπλα σου.
    Εύχομαι να είσαι πάντα δύνατή αλλά όχι μόνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω καταλήξει πλέον, ότι αυτα τα δυο πανε μαζι.. Μακάρι να κάνω λάθος.. Καλο σου δραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή