Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Παλεύω..


Ο πολύς ο κόσμος δεν θα καταλάβει.. Δεν θα μας καταλάβει.. Θα κρίνει αβίαστα και χωρίς Συναίσθημα
Έτσι ακριβώς όπως έχει μάθει να κάνει σε αυτές τις περιπτώσεις.. Αλλα η δικια μας περίπτωση είναι ξεχωριστή. Είναι αγκαλιασμενη απο Συναίσθημα, πολυ Συναίσθημα, που μας προστατεύει απο τα ακαπταπαυστα πυρά που μπορει να δεχτούμε .. Κάποια στιγμη όλα στην επιφάνεια θα επιπλέουν.. Γιατι όσο δυνατό και να είναι αυτο που μας κρατάει στον βυθό αυτο που παλεύει να ανεβεί είναι δυνατοτερο.. Και έχει και σύμμαχο.. Έχει σύμμαχο εμένα. Γιατι εγω τέτοιο Συναίσθημα δεν έχω ξανάδει ποτε στα ματιά μου. Και είναι άδικο για μένα να το αφήσω να μου φύγει ακόμα και αν χρειαστεί να παλέψω σε έναν πόλεμο χαμένο..

2 σχόλια:

  1. Χρειάζεται για την οποιαδήποτε αγάπη να κάνεις θυσιες, αρκεί να κράτήσεις κάτι και να δεις όσο είσαι στο βυθό κάτι που απλά έχει παραμείνει να επιπλέει την Αγάπη για τον Εαυτό Σου, για τους Γύρω σου για τη Ζωή και τότε παίζεις μια και αναβαίνεις σιγά σιγά στην επιφάνεια ... θέλει χρόνο αλλά θα δεις θα ανέβεις ... γιατί ναι θα πεις
    http://youtu.be/lSHyiElnj9g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ´ευχαριστω για το τραγούδι και για τα λόγια.. Θα συνεχίσω να "παλεύω" ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή